Oportunidades laborales en Extron

  • Oficina: Extron Europe
  • Lugar: Amersfoort, Netherlands / Frankfurt, Germany
  • Departamento: Sales
  • Número de puestos: 1
CUSTOMER SUPPORT GERMANY

 

Customer Support - Germany

 

Are you an experienced Customer Support Professional in a Business to Business environment with excellent verbal and written communication skills in German and English? Then Extron is looking for you at its international HQ in Amersfoort.

 

Job Description

 

The position of Customer Support is a sales and support position within a technical environment handling sales and general technical issues.

 

General Responsibilities:

 

  • Develop and maintain close relationships with resellers
  • Develop technical knowledge and understanding of the audiovisual market
  • Work closely with (field) management and sales team
  • Provide excellent customer service
  • Support of all Extron products
  • Issue and follow-up on quotations
  • Handle customer requests
  • Ensure database accuracy
  • Coordinate the Extron Institute attendees and participate in lunches and/ or dinners with customers
  • Assist in resolving minor client issues
  • Utilize marketing tools such as website, catalog and price guide
  • Know sales policies and procedures and reseller pricing levels

 

Must have skills:

 

  • 2 years of experience in a B2B customer service department
  • Technically literate or have affinity with technical products
  • Native-level German speaker with excellent verbal and written communication skills and fluent in English.
  • Initiative, adaptability, representative and professional attitude
  • Strong attention to details, highly organized, computer literate
  • Ability to prioritize tasks and requests
  • Ability to work well in a fast-paced professional office environment

 

Our offer:

 

  • Extensive training programs
  • Top industry salary
  • International environment
  • Professional teams
  • And more.

Durante 35 años, Extron, con sede en Anaheim, California, ha sido un desarrollador y fabricante líder de productos para sistemas de AV profesional. Los productos Extron se utilizan para integrar vídeo y audio en sistemas de presentación para las salas de reuniones de alta tecnología, centros de formación/presentaciones, aulas universitarias y otras aplicaciones actuales. Nuestra filosofía corporativa está basada en tres conceptos: Servicio, Soporte y Soluciones - S3. Siguiendo este estándar, Extron se ha convertido en uno de los proveedores líderes de productos y formación de la industria AV profesional.

Como líder de la industria, Extron se compromete a mantener el excelente nivel de servicios de calidad que nuestros clientes esperan. Nos esforzamos en proporcionarles continuamente Servicio, Soporte y Soluciones - S3. Los clientes son nuestro bien más preciado, y nuestros empleados son esenciales para mantener este bien.

Actualmente, buscamos personas que puedan ayudarnos a crecer y deseen obtener una oportunidad laboral profesional y gratificante.

Puede solicitar un empleo en persona o enviar su currículum a través de fax, correo, o correo electrónico (los currículums enviados mediante correo electrónico deben estar en formato PDF) con sus expectativas de salario a:

Extron USA
Human Resources
1025 E. Ball Road
Anaheim, CA 92805
USA
Fax: 714.687.6378
jobs@extron.com

No contacte mediante llamada telefónica
EOE M/F/V/D

Extron Europe
Human Resources
Hanzeboulevard 10
3825 PH  Amersfoort
The Netherlands
Fax: +31.33.453.4061
nl-jobs@extron.com

No contacte mediante llamada telefónica
 

Extron Asia
Human Resources
135 Joo Seng Road #04-01
Singapore 368363
 
Fax: +65.6383.4994
jobs-sgp@extron.com

No contacte mediante llamada telefónica
 

Extron Middle East & Africa
Human Resources
Dubai Airport Free Zone
F13, PO Box 293666
Dubai, UAE
Fax: +971.4.299.1881
jobs-dxb@extron.com

No contacte mediante llamada telefónica
 

Enviar solicitud para “Customer Support Germany”

Se ha producido un error. Inténtelo de nuevo más tarde.